18 Eylül 2008

Şeeeyyy.. (gereksiz bi yazı, hiç okumayabilirsiniz de)

.

E ben mühim bi mevzuu hakkında konuşacaktım..
Anlatacaktım içimdekilerin hepsini..
Ama unuttum!!!

Üç gündür internet programımın güvenlik ayarları ile ilgili bi sorun yaşıyordum, giriş yapamadım kullanıcı hesabıma. Aradım taradım, ilginç bişeyler yaptım (ki şu an tekrar yapamam sanırım, o kadar karıştırdım) ve çözdüm. Girebiliyorum. İlk iş hemen açtım "yeni gönderi" seçeneğini..

Fakat ne yazacağımı hatırlamıyorum...
haydaaa..
(konuşurken aklına gelir ya insanın, onun için yazıyorum gerekli gereksiz ama hala hatırlayamadım..)

Neyse, boşuna uğramış olmayın sevgili dinleyicilerim.
Size hemen bi şarkı dinleteyim ben.
Ve şimdi Duffy'den dinliyoruz Mercy.. yeaaaahh yeeaaaahh :)

Mercy - Duffy

Neşeli günler ;)

.

Hiç yorum yok: