25 Temmuz 2006

İşte Şimdi, Tam da Şu Anda...

İş yerindeyim. Kulaklığım kulağımda. Ena Ventura dinliyorum...

Herkes iş yaptığımı zannediyor ama ben denize bakan bir tepedeki evimin bahçesinde köpeğimle oynamaktayım...

Herkes iş yaptığımı zannediyor ama ben yanınımda oğlumla beraber deniz kıyısında taş sektirmekteyim...

Herkes iş yaptığımı zannediyor ama ben sevdiklerimle beraber mükellef bir rakı masasının etrafındayım...

Herkes iş yaptığımı zannediyor ama ben çoktan ölmüş anneannemden dinlediğim ninnileri duymaktayım...

Herkes iş yaptığımı zannediyor ama ben köyümün o saman, tezek ve sıcak ekmek kokulu sokaklarında dolaşmaktayım..

Herkes iş yaptığımı zannediyor ama ben çocukluğumun boş arsalarında toz toprak içinde oynamaktayım...

Herkes iş yaptığımı zannediyor ama ben hala annemin o sabun kokan çeyiz sandığını karıştırmaktayım...

Herkes iş yaptığımı zannediyor ama ben denizin kenarında elimde oltayla kefal yakalamaktayım...

Herkes iş yaptığımı zannediyor ama ben için için ağlamaktayım...

2 yorum:

karmasik dedi ki...

Ekin lutfen su sarkiyi da dinle tam o anda Indifference -Pearl Jam,
i will scream my lungs out 'till it fills this room
how much difference....bence a lot difference :)

Ekinella dedi ki...

Yase, i tunes bana her zaman oyun oynar. Yazmıştım daha önce. Ruh ikizim gibi. Ne düşünüp hissedersem benden sonra çalmaya başlar duruma uygun bir şarkı.

Hımmm sırada Indifference...
"i won't change direction, and i won't change my mind..."

arkadan gelene bak...
Creep-radiohead...

but i'm a creep, i'm a weirdo,
what the hell am i doing here?
i don't belong here...