11 Ağustos 2006

Ekin Gider!

Eveetttt.. Son kontroller: terlikler..diş fırçası, güneş kremlerim, dövme-ler- için 60 faktör korumayı da unutma, pijama, mp3 player için yeteri kadar pil var mı? hımm 10 adet yeter sanırım, kas gevşeticilerim, serin çıkarsa diye bi şal, kitabım, fotoğraf makinesi! fotoğraf makinesi nerde yauvv.. aman tanrımmmmm! iş yerinde unuttum. biletim, biletim nerde? hımm cüzdanda tamam. aaa..şarj aleti, telefonum...evet herşey tamam görünüyor. sigortaları kapamadan önce zamanım var. bakalım biraz bloğumuza.

Evet sevgili dinleyicilerim; Haziran tatili, arada haftasonu tatilleri derken bu yazı muhteşem geçirme sözümü tutuyorum. Ve şimdi yine Datça yollarına düşme hazırlığını tamamlamış bulunmaktayım. 10 gün kafa dinlenecek. Plan program hazır. Kuzen şu an yolda. Assos'dan çıktı, sabah beni Datça'da karşılayacak. Annemin haberi yok süprüz yapıcaz. Yarın akşam metaor yağmuru var ve ben gördüğüm en muhteşem gökyüzünün altında olacağım. Oh oh..Hadi bakalım kazasız belasız (son tatilden sonra ağzım alıştı bu laflara)

E hadi bana müsade. Görüşürüüükkk. Kalın sağlıcakla.

Hiç yorum yok: