15 Haziran 2008

Asli ve Burçin Evlendi

Bekar kızlar klubumuzun bir kızını daha evlendirdik.



Evet Aslı hanımı. hani geçen hafta bekarlığa vedasını hüzün içinde kutladığımız Aslı. E üzüldük tabii. O bizim müdürümüzdü. Nesli'den almıştı tacını. Akıl verip yol gösteriyor her gelen müdür diğerlerine. Şimdi ciddi bir kapışma var arada. E müdür olan gidiyor çünkü. Ortada yeni dönem müdürlük tacını benim alacağım yolunda bir takım söylentiler var :)



Evet Kalamış'da gerçekleşen nikahda katılımcıların sıcak hava yüzünden geçirdiği buhran düğün için gidilen Polonezköy Green House'da son buldu. Damat şen, gelin şakraktı. Katılımcıların da neşesi görülmeye değerdi doğrusu. Meğer ne çok bekleyen varmış bu günü. Yada herkesde serin bir yere gelmenin verdiği rahatlama bilemiyorum.



Unutulmaz bir gündü kısacası. Kısacası diyorum çünkü uzun uzun anlatacak takat kalmadı ellerimde. eve geldim, fotoğrafları yükledim bilgisayara derken bu saat oldu. Ne çok şıklatmışsam parmaklarımı, klavyede zor geziniyorlar :)

Bir ömür boyu mutlu olsunlar, bu gülüşler eksik olmasın.

Hiç yorum yok: