23 Haziran 2006

E Hadi Bana Eyvallah!



Gidiyom ben...





Datça'ya. Bizim sokağa...





Anneciğim ve babacığımı gelemiyor bu yıl...Aşklarını İstanbul'da yaşamaya devam edecekler...





Yapacaklarım var bir sürü. Şimdiden planladım. Yürüyüşler yaparım sahillerde...





Belki yürüyüşlerime eşlik etmek isteyenler olur...Hımm...





Taş toplarım yine...





Arkadaşım 'Çiko' bekliyordur beni...





Yan gelip yatarım kumlarda...





Kumdan kaleler yaparım sonra...





Pazara da giderim muhakkak...





Balık tutarım belki...





Tutamazsam 'Dut Dibi'nde balık rakı yapmadan dönmem...






Sahilde yürüyüş yaparım demişmiydim? (Hay allah.. bak fotoğraflar karışmış..)



Özleyin Beni!

2 yorum:

homosapiens dedi ki...

iyi yolculuklar. guzel guzel gidin gelin. ozendirecek hareketlerden kazinin. nefret uyandirmayin insanda

Ekinella dedi ki...

:)) bu yorumu okuyunca bak şimdi :p
hadi;)