22 Haziran 2006

Haci Haciyi Mekke de Deli Deliyi Dakkada Bulur



Yaaa.. Ben daha önce hiç böyle konuşan bir kedi görmemiştim. Cuma konuşuyo. Evet resmen dün gece konuştu. Bir bilene danıştım "mama yerken yapar, çok keyif aldığı içindir" dedi. Ama o sadece mama yerken değil ben bişey söylediğimde de cevap veriyor yaa... Konuşma konusunda kendim ile ilgili fikrimi daha önce yazmıştım zaten. Eee.. Kedisinin de farklı olması pek beklenir bir durum değil demek ki...ya ama ama yerim yaaa..


- cumaaaaa ben geldim nerdesin?
- (arka ayaklarını esneterek uyumakta olduğu mutfak sandalyesinden kalkarak kapıya doğru gelir) maauvvv miiuvvv miiyyaauuvv muuvvv..
- hımm.. ben de seni özledim. gelsene bakiim sen benim yanıma biraz...
- (kanepeye uzanmış bendenizin üzerine atlayarak) mauvv miiivvvv meeaauvvv..
- demek öyle. peki oyun da oynadın mı?
- (ellerinin arasına burnumu kıstırarak) muuuiivvv..
- afferim sana. gel bakalım yemek de yemiş misin?
- (ayağa kalkıp aşşağı iner gibi yapıp geri dönerek) miuvv mauvv mauvvvvv..
- eee, o kadar özel bi mama aldık sana seveceksin tabii..
- (mamaya tekrar yumularak) mauvuvvvv murgg muvv..
- tamam hadi biraz daha ye bakalım. Ben de gidip picamamı giyyim bari..
- (mama yemeğe devam. burada beni pek sallamıyo) mırk mırk mırk..

2 yorum:

homosapiens dedi ki...

patilerine bak ya kucucuk. ekin sariyi dusununce pişo cok kucuk geliyor ya. ya cok tatli bu ya

Ekinella dedi ki...

Ben dün sarıyı gördüğümde panter gibi geldi bana. "kocaman olmuş bu" diyorum bir de. Özgür de "senikinden sonra öyle geldi sana" dedi de öyle ayıldım :)