17 Mayıs 2006

Bıdı Bıdı Bıdı

Bana bir haller oldu. Sebebini bilmiyorum. Çenem bir açıldı son günlerde sormayın gitsin. Konuşurken, yazarken söylemem gerekenin, yazmam gerekenin iki katını söylüyorum. Normal bir cümleyi detaylandırdıkça detaylandırıyorum.
Kolibasili'nin bloguna comment yazdım görünce şok olacak. Destan sanki mübarek.
Premathe bana günaydın dediğine pişman oluyordur eminim hergün.(son iki akşamdır iyi geceler demeden kaçıyor zaten. ahahahaah)
Dün bir toplantı yaptım (ki 4 yıldır standart her yeni ajansa verdiğim dersler, saçma) ortalama 1 saat süren toplantı oldumu 2.5 saat. Bir de içimden diyorum ki "abicim bi kalkın gidin yaa, işimiz gücümüz var, bak hala dinliyo beni" ahaaaha.. dinler tabii. Susmadın ki. Adamlar içlerinden ne diyorlardı acaba. "amaaannnnn bunu alan yanmış, ne çeneymiş be kardeşim. Altı üstü boktan bir e harfi ve nerede kullanıldığını anlatacaksın yani"
Ay bilmiyorum işte. Bildiğim tek şey çok konuştuğum. Kardeşim söyledi geçen cuma günü. Tıngır mıngır gidiyoruz böyle, ben sürekli konuşuyormuşum. "Ekin bi sus yaa, önüne bak, her arabaya bişey söylüyosun" dedi.. Dedi de dediğine pişman oldu. Aahaahah bir yığın da ona konuştum.. "ay görmüyomusun şehir magandasını sinyal vermeden nasıl kırdı önüme yaaa, bunlar böyle hergün neler yapıyor. geçen akşam gidiyorum ben böyle..." ahahahaaah
(ya bu arada ben niye yazının aralarına travis gibi kahkaha efekti koyuyorum? ahaahaah iyiymiş ama.)
Bahar geldi kış rehavetini attım ondan sanırım bu çene açılma durumum. İçinden "aman kış gelsede acık sussa artık" diyenleri duyar gibiyim. Aşk olsun yaaa..(olsun tabii yaaa)
Ahaahaah tamam tamam sustum.. Bahar benim başıma vurdu. Hişş Pre!! Alsana şunun yarısını benden olum...

Not: Yazıda adı geçenler, beni tanıyıp da bu yazıyı okuyanlar size sesleniyorum.. Yorum yazın.."Hayır Ekin biz senden memnunuz" diyin..."Çok konuşmuyorsun" diyin. Yada tamam insaf edelim: "çok konuşuyorsun ama seviyoruz biz seni böyle" diyin.. Huuuu... nütfen... doktora gitcem yoksa valla, dudaklarımı, parmaklarımı diktiricem :)))

2 yorum:

ibo dedi ki...

hadi iyi geceler...

homosapiens dedi ki...

bazı insanlar avrdır, konuşarak insanı kementle bağlanmış hissi verirler ve böyle insanda 10. kattan atlama isteği uyandırılar. hani son çare oymuş gibi, allahım bi sus ya, yok böyle olmayacak valla ben atlıyorum...
ekincik tabiki sen öyle değilsin, espri, komik, bulunduğun her ortam güzelleşiyor, eğlenceli oluyor. ya seviyom ben seni ne bileyim iste.