18 Mayıs 2006

İki Mars Bir Oyun


Yıldızlar, gökyüzü seviyorum uğraşmayı. Son bir kaç yıldır astrolojik dizilimlerine de inanıyorum hatta. Her gezegenin dünya ile mesafesi-konumu değişince tüm ruh halimizin değiştiğine de inanıyorum. Hala pek bilimsel bulmamama karşın evet inanıyorum astrolojiye.
Mars ile ilgili bir mail aldım onun için açtım bu konuyu şimdi. Nerden çıktı durup durmadık yerde demeyiniz efem...

Mars astrolojide fiziksel gücü, enerjiyi, fiziksel zevkleri, hareketliliği, cesareti, özgürlüğü sembolize eden gezegendir. Şu "yıldızınız bilmem ne evinde" falan dedikleri durumda mars burcundayken kişilerin cinsellik aktivitelerinin de arttığı yazar hep. (yazıyolar valla, ben özel bir araştırma yapmadım konu ile ilgili) Yani "aman bu aralar pek bir özgürlüğüme düşkün oldum, gözüm pek dışarılarda, böyle bir enerji var bende" dediğiniz zamanlar işin içinde Mars'ın parmağı oluyor yani.

Gelen mail ise şöyle: Mars Ağustostan itibaren geceleri gökyüzünün en parlak cismi olacak, çıplak gözle dolunay kadar büyük görünecekmiş. 27 Ağustos'ta Mars dünyaya 34,65 milyon mil yaklaştığında en büyük göründüğü gün olacakmış. 27 Ağustos gecesi 00:30'da gökyüzünü
izlememizi tavsiye ediyorlar. Dünyanın iki ay'ı varmış gibi görünecekmiş. Mars'ın dünyaya bu kadar yakın geçeceği bir sonraki tarih 2287 yılıymış. "Bugün hayatta olan hiçbir kimse bu olayı tekrar göremeyecek" diye de dahiyane bir saptama yapmışlar.

Saptadıkları konuya bak. Marsdan bahsediyoruz. Enerji diyoruz. Şunu demeleri gerekmez mi: "Mars'ın dünyaya en yakın geçeceği tarih. Hepiniz kendinizi eve kilitleyin. Aman diyim bugün hayatta olan hiçbir kimsenin bir daha gözü bu kadar dönmeyecek"

Dolunay insanın feleğini şaşırtıyor zaten yanında bir de Mars olacak bonus olarak.
Takvime baktım Pazar gününü Pazartesine bağlayan gece 27 Ağustos...

Neyse. Böyle işte.

Hiç yorum yok: