9 Mayıs 2006

Demet Demet Olsun Kucakları Doldursun



Coşku, özgürlük, dostluk, mutluluk, gülümseme, sevinç, heyecan, umut, masumiyet, sadelik, hafiflik, sevgi, ve elbette aşk mevsimi bahar. Ve onun çiçeği PAPATYA.

En sevdiğim. Sadece anmak için öylesine yazmak istediğim. Sebebi yok. öylesine.

Datça'dan haberler geliyor: "papatyalar var her yerde. insan boyu oldu. her yer, her yer papatya"
Heyecanlanıyorum, gitmek istiyorum. Sadece onları öyle çoşkulu görebilmek için. Bir kucak dolusu bile yetmediği için. Uçsuz bucaksız o güzelliği hafızama kaydetmek için.

seviyorum sevmiyorum seviyorum sevmiyorum seviyorum sevmiyorum seviyorum...

-----------------------------------------
Boynu bükük bir papatya olduğuma bakıpta
Senden vazgeçtim sanıp sakın aldanma
Yedi kat yerin altından örgütlenip
Takılıverdim saçının arasına
-----------------------------------------

Hiç yorum yok: