31 Mayıs 2006

Sebepler Sonuçlar

Dün bu eve ilk kez yemek sipariş ettim, kıymalı pide istedim, yerken domatesi yere düştü, almaya üşendim, bu akşam üzerine bastım ayağıma yapıştı.

Bir sigara yaktım, sigaranın içinden bi parça ateş elime düştü, sol elimin işaret parmağının üzerini yaktım, çığlık attım.

Kokulara karşı hassasiyetim var, çağrışım yapıyor, nevresimleri değiştirdim, yıkamak için çamaşır makinasına koydum, göze deterjan koyarken elim bir an titredi, döktüm, şarjlı elektrik süpürgesini aldım, süpürdüm.

Saçma oyunlarım var, herhangi bir kanal açayım istedim, evde ses olsun dedim, içimden bir sayı tuttum, 32 dedim, powerturk çıktı, Emel 'hovarda'yı söylüyordu, Seray Sever oynamış, tanrı hiç bir kadını böyle yapmasın diye içimden geçirdim.

Memedali'nin mezuniyet bitirme heykeli bir sergi için seçildi, "cv yazılması gerekiyor" dedi, Hakan'ı aradım, profosyonel destek aldım, gece 24'e kadar oturdum yazdım, gönderdim, "böyle birşey istemiyorlar" dedi, kavga ettik, birbirimizin yüzüne telefon kapadık, üzüldüm.

Parfümüm bitmiş, deodorant sıktım, deodorant pudralıymış, yeni bluzum leke oldu, yıkadım, renkleri birbirine karıştı, bir miktar parayı daha çöpe attım.

Kaşımı aldırdım, Sevgi yoktu, Nuray aldı, fazla almış, kaşım inceldi, inceldiği yetmiyormuş gibi biri ince biri kalın olmuş, Meloş fark etti.

Power Turk'de Şebnem Ferah çıktı bu kez, çakıl taşları'nı söyledi, altında ağ olmadan yerden yükseldin mi? dedi, düşündüm,
tam zevkine varmışken birden yere düştün mü sen?dedi, düşündüm, sık sık oluyor dedim, bir sigara daha yaktım.

Aldığım çileğin tamamını yıkadım bir kaseye koydum, ayırmaya üşendim tamamını yanıma aldım oturdum, bir taraftan yazdım, bir taraftan yedim, yarım kilo çilek yediğimi fark ettim, utandım.

Çok öksürdüm,sigarayı bırakmaya karar verdim, ne zaman içmeye başladığımı hatırlamaya çalıştım, hatırladım, efkarlandım, bi tane daha yaktım.

Evin tam karşısındaki 'Mahur Cafe'de kalabalık dikkatimi çekti, içeri baktım, Mehmet Altan, Eşber Yağmurdereli ve Murathan Mungan'ı gördüm, içeri girsem istedim, giremedim, hayıflandım.

Eylem beni aradı, telefonum çekmedi, konuşamadık, vapura bindim ben onu aradım, telefonum çekmedi, yanımdaki kız çatır çatır sevgilisinin ağzına sıçıyordu oysaki, eve geldim aradım, konuştuk, ani bir mauuuvvvvv sesi gelince irkildik, Özgür'e sorduk, sari eve erkek atmış, taktir ettim.

Gazi Üniversitesi mezunları sergi düzenleyeceklermiş, babam "o iş öyle olmaz" dedi, Nevzat sponsor buldu, babam el attı, sergi kapsamı arttı, en az 500 sayfalık bir kitap yapılması kararlaştırıldı, benden istediler, peşin çalışırım dedim, eskiden Nevzat'ın bana attığı 1000 dolarlık kazık geldi aklıma, nasıl büyüdüğümü anladım.

Önemli bir mail göndermem gerekiyordu, telefonda mail adresini aldım, yazdığım kağıdı yanlışlıkla çöpe attım, iş bitip maili gönderme zamanı geldiğinde fellik fellik arandım, fark edince ne bok yediğimi elimi çöp kutusuna daldırdım, sabah içtiğim poşet çayın ıslaklığını hissettim, iğrendim, öğürdüm.

off yeter sıkıldım...

1 yorum:

homosapiens dedi ki...

bayildim yazdigin seylere bir de tarzina.