22 Mayıs 2006

Ufak Bir Mola

Herkes yapar mı bunu, benim gibi oyunlar oynar mı kendi kendine bilmiyorum. Ufak tefek oyunlarım var sıkıldıkça oynadığım. Saniyelik, saçma sapan şeyler. Binlerce şarkının olduğu itunes listemde gözlerimi kapayarak herhangi bir şarkının üzerine tıklamak gibi. "Hadi bu benim ruh halimi yansıtsın bakalım" gibi bir de görev yüklüyorum zaman zaman.
Vardır herkesin böyle huyları değil mi? Sadece ben yazarak meşrulaştırıyorumdur.

Şimdi yine deniyorum.. Bakalım ne çıkacak?
.
.
.
Tam Ortasındayım...MFÖ....

Hımm.. sözler?
...
tam ortasındayım yolun
koşunun ortasındayım
tam varıyorum ki hedefe
bir yenisi başlıyor...

2 yorum:

homosapiens dedi ki...

benim cok yaptigim birsey bu. ben daha cok kitapla yapiyorum ama. basucu kitaplarim var, mesela malina, mesnevi, bergman siirler, aslında simdi dusundum de basucu kitabim olmasi gerekmiyormus bunu yapmam icin. arada bir rastgele bir sayfa acar, o sayfada eger bir ogut varsa o gun onu yerine getirmeyi is edinirim , eger bir dusunce varsa onu dusunurum tum gun, gelecekle ilgili birsey soylenmisse, basima gelecegini dusunurum. hosuma gidiyor.

Ekinella dedi ki...

Yıllar geçiyor ama ben hala yapıyorum bunu :)